» Blog » spóźniona praca na nibykonkurs
03-01-2007 02:12

spóźniona praca na nibykonkurs

W działach: developer's diary | Odsłony: 0

spóźniona praca na nibykonkurs


Okres przyciężki dla mnie ostatnio. Mimo to, udało mi się z raptem tygodniowym poślizgiem skończyć pisanie autorki na Nibykonkurs.

Do pobrania w pdf, jeśli się komuś chce czytać. Jak się chce komentować, to można tu, na blogu.

Pozdro.


l.


0
Nikt jeszcze nie poleca tej notki.
Poleć innym tę notkę

Komentarze


Kot
   
Ocena:
0
Zaliczylem kolejnego skrajnego ROTFLa w czytelni. Chyba juz mnie tu nie lubia...
03-01-2007 13:37
Szczur
    Doskonałe
Ocena:
0
Kawałek porządnego systemu :)
03-01-2007 15:10
Urko
    Halu!
Ocena:
0
Setting czochra mosznę, miecie pałkę i robi jeszcze kilka innych rzeczy wyrażających mój zachwyt nad pomysłem i sposobem opisania go. Za to plus się niewątpliwy należy ;).
Trochę słabiej, ale ciągle fajnie wypada ta część systemu, mówiąca "kim się gra". Dość mało konkretnie opisane, rozmyte lekko - quasimatrixowi buntownicy to dość pojemny temat. Pomimo wszystko, i tutaj praca daje radę. Ciągle na plus ;].
Mechanika - mało czasu, wiadomo, ale ten akurat element mnie osobiście rozczarował. Owszem, jest prosty i szybki, czyli przystający do moich potrzeb ;), ale brakuje mu jakiegoś smaczku związanego bezpośrednio ze światem. Punkty Oglądalności to trochę jednak za mało. I tylko dlatego, że tak naprawdę nie mam żadnego konkretnego pomysłu, co mogłoby być tym "smaczkiem", dam mechanice małego plusika za szybkość i intuicyjność ;).

Reasumując - setting sprawia, że cała gra jako taka jest co najmniej świetna. A mechanika jest na tyle mało powiązana ze światem, że bez problemu można system przenieść na FATE'a, co pewnie uczynię ;D.
04-01-2007 15:49
Gerard Heime
   
Ocena:
0
Swietnie się czytało, po prostu perełka :) Nie wiem, czy do poprowadzenia, ale jak dla mnie nie o to chodzi w pracach z Nibykonkursu, żeby w nie grać :)
29-01-2007 18:59

Komentowanie dostępne jest po zalogowaniu.